„Naši smo“ – za plasman seoskih proizvoda

Foto: PerSu

Proizvodi gazdinstava registrovanih za domaću proizvodnju, moći će da se plasiraju u 140 maloprodajnih objekata PerSu trgovačkog lanca

Poljoprivrednici, koji imaju registrovanu domaću proizvodnju i sve neophodne sertifikate, a proizvodi su im proverenog kvaliteta, dobili su nedavno novu šansu za plasman svoje robe. PerSu marketi iz Zrenjanina, i zvanično su, potpisivanjem prvog ugovora, pokrenuli projekat pod nazivom „Naši smo“ kojim se pozivaju svi zainteresovani lokalni proizvođači na saradnju.

Zvaničan početak ovog društveno korisnog projekta, simbolično je označilo potpisivanje prvog ugovora sa porodičnom mlekarom iz Mokrina, prvim malim dobavljačem, koji će svoje proizvode plasirati u PerSu lanac.

Foto: PerSu

– Ovakav projekat zaista može da ohrabri proizvođače, tako što uz relaksirane uslove saradnje pruža mogućnost plasmana robe u 140 maloprodajnih objekata PerSu lanca – nije krila zadovoljstvo Bojka Plavšić, vlasnica „Mokrin mlekare“. – Potencijalno, tu je i 600 maloprodajnih objekta širom Srbije u okviru Domaćeg trgovačkog lanca, čiji je PerSu osnivač i član.

U PerSu objašnjavaju kako su se na ovakav korak opredelili jer su svesni svoje odgovornosti i uloge na tržištu koju žele dodatno da osnaže, a takođe i da motivišu i podstaknu lokalni razvoj, podržavajući lokalne proizvođače, a ujedno nudeći sveže i zdrave proizvode svojim kupcima.

Foto: PerSu

– Svi zainteresovani proizvođači koji žele da ponude saradnju mogu da se prijave preko specijalno kreiranog sajta www.nasenamavredno.rs i biće kontaktirani u roku od pet radnih dana – precizirao je Darko Bjeloglav, direktor i vlasnik PerSu marketa. – Oformljeni tim u našoj kompaniji će svakodnevno pratiti razvoj projekta i biti u kontaktu kako sa potencijalnim saradnicima, tako i sa onima sa kojima je započeta saradnja.

Cilj ovog projekta je, kako kažu u PerSu kompaniji, pre svega dobrobit lokalnih sredina u kojima ovaj lanac marketa posluje, kroz razvoj savremene maloprodaje i dostupnost zdravih, domaćih, lokalnih proizvoda, iza kojih stoji jedinstveno poreklo, tradicija, kvalitet i receptura.

– Želimo da našim potrošačima u svim mestima gde smo prisutni, učinimo ovakve proizvode dostupnim, a proizvođačima, odnosno našim budućim partnerima olakšamo plasman i uslove poslovanja – kažu u PerSu.

PerSu je, inače, trgovinski lanac koji svoju delatnost obavlja na teritoriji Vojvodine i zapošljava gotovo 1.000 radnika. Ova trgovačka kompanija, kako sami kažu, usko je vezana za zajednice u kojima posluje, za svako selo, svaku opštinu.

Motiviše ih želja da obezbede plasman domaćih proizvoda u svim sredinama.

– Na taj način, želimo da stvaramo i razvijamo ambijent za održivi razvoj porodičnih biznisa, domaće proizvodnje, pre svega prehrambenih proizvoda, vrhunskog kvaliteta i svežine – jasni su u PerSu. – Verujemo da smo svi, bilo da smo potrošači, proizvođači ili prodavci, deo iste priče i da je važno da budemo tu jedni za druge i da se povežemo kako bi unapredili kvalitet života i u manjim i u većim sredinama sa ciljem da ih učinimo lepšima za život i opstanak mladih ljudi u njima.


ŽELJA

Bilo da je u pitanju lokalni proizvođač sa manjom ili srednjom proizvodnjom, porodičnim biznisom ili pak ambiciozni pojedinci sa novim idejama i željom za pokretanjem domaće proizvodnje, mi želimo da im olakšamo put i omogućimo što lakši i jednostavniji proces prodaje proizvoda – jasni su u PerSu. – Želimo da podelimo naša znanja sa njima i da im utabamo put ka razvoju i uspehu, jer stičemo značaj lokalne privrede, značaj ekonomski održivih modela poslovanja i dobrobiti koju oni donose našim zajednicama.