Zadovoljstvo korisnika kao mera uspeha

Miloš Milanović, član IO Kompanije Dunav osiguranje

Kompanija „Dunav osiguranje“ dobitnik nagrade Oskar kvaliteta 2021. za poslovnu izvrsnost

Beograd, 10. novembar 2021. – Povodom obeležavanja Svetskog dana kvaliteta i Evropske nedelje kvaliteta u Srbiji, u Privrednoj komori Srbije dodeljene su nagrade za poslovnu izvrsnost najuspešnijim organizacijama iz zemlje i okruženja. Kompanija „Dunav osiguranje“ postigla je izuzetan rezultat, osvojivši nagradu za kvalitet u čak tri kategorije: potencijali organizacije, tržište i korisnici, te zadovoljstvo korisnika.

Nagradu je u ime „Dunav osiguranja“ primio Miloš Milanović, član Izvršnog odbora, koji je tom prilikom istakao da je zadovoljstvo korisnika najbolja potvrda uspešnosti i misije naše kompanije da, osluškujući potrebe korisnika, bude stabilan partner i oslonac društvenoj zajednici. Izazovna vremena stavila su na probu sve delatnosti, pa time i osiguranje, a sposobnost da se prilagođava u vremenima kriza smisao je i svrha osiguranja.

Od samog početka širenja virusa, Kompanija „Dunav osiguranje“ pokazala je da je briga o klijentima na prvom mestu. Trudeći se da zaštiti život i zdravlje ljudi, „Dunav“ je bio prva osiguravajuća kuća na domaćem tržištu koja je omogućila ugovaranje putnog zdravstvenog osiguranja sa dopunskim pokrićem za kovid 19, obezbeđeni su nepromenjeni uslovi osiguravajućeg pokrića životnog osiguranja, dok su u polise dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja uključene dijagnostičke procedure za otkrivanje koronavirusa.

Ponosni smo što i ovom nagradom možemo da opravdamo naš slogan „Prijatelj ostaje prijatelj“ i nastavimo da budemo podrška kako našim korisnicima tako i društvenoj zajednici u stvaranju lepšeg i humanijeg okruženja.

Komentari