Predstavljen novi „Lidl“ brend „S ljubavlju domaće“ sa 80 srpskih proizvoda

Foto: Strahinja Aćimović

Kompanija Lidl Srbija u utorak je predstavila novi brend „S ljubavlju domaće“ u kome se nalazi blizu 80 srpskih proizvoda. Pored domaćeg porekla, ove proizvode odlikuju visok nivo kvaliteta i specifična svojstva, i mogu se sada naći u prodaji u Lidl prodavnicama, u više od 30 gradova Srbije.

Novi brend prezentovan je na panel diskusiji na kojoj su učestvovali ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Branislav Nedimović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju u Privrednoj komori Srbije Mihailo Vesović, jedan od Lidlovih domaćih dobavljača, vlasnik industrije mesa „Đurđević“ Milenko Đurđević, i predstavnici kompanije Lidl Srbija, generalni direktor Tomislav Šapina i izvršni direktor Nikola Balaban.

Ministar poljoprivrede Branislav Nedimović ukazao je da veliki trgovinski lanci postaju mesto “akumuliranja” domaće proizvodnje.

„Godinama se priča da ima malo srpskih proizvoda na rafovima, a ovo je idealan način da razuverimo ono malo ljudi koji ne veruju u to da je situacija danas drugačija“, rekao je ministar.

On je istovremeno na panelu uputio i molbu kompaniji Lidl, ali i svim drugim velikim trgovinskim lancima u Srbiji, da na njihovim rafovima bude što više mlečnih proizvoda, jer je u ovom trenutku u regionu kriza sa cenom mleka. “Učinili bi veliku stavar za Srbiju ukoliko bi mnogo više srpskih mlečnih proizvoda bilo na rafovima”.

Izvor: Privredna komora Srbije