„Serbia Organica“: U toku akcija „Mislim na nas – kupujem organsko“

Udruženje „Serbio oragnica“ pokrenulo je kampanju „Mislim na nas – kupujem organsko“ koja je osmišljena sa ciljem da se potrošačima približe vrednosti organskih domaćih proizvoda.

„Cilj projekta je podsticanje izvoza organskih proizvoda kao i promocija i povećanje potražnje za domaćim organskim proizvodima. Tokom trajanja kampanje domaćoj javnosti će se predstaviti neki od organskih proizvođača, koji će odslikavati delić svakodnevnice i specifičnosti organske proizvodnje”, saopštila je “Serbia Organica”.

Kampanja je namenjena svim učesnicima u sektoru organske proizvodnje od potrošača preko trgovaca, distributera do proizvođača. Takođe, kako se navodi u saopštenju,  alati i idejni koncept kampanje koji će se predstaviti tokom ovog događaja biće dostupni i raspoloživi za korišćenje svim zainteresovanim akterima, a sve u cilju podizanja svesti potrošača i povećanja potražnje i prodaje domaćih organskih proizvoda.

Kampanja je deo projekta Organic Trade for Development in Eastern Europe (OT4D) koji podržava Državni sekretarijat za ekonomske poslove Švajcarske (SECO), a sprovode IFOAM (Međunarodno udruženje za organsku proizvodnju), Helvetas (Švajcarska agencija za međunarodnu saradnju) i FiBL (Švajcarski istraživački institut za organsku poljoprivredu), a implementira se u Srbiji, Albaniji i Ukrajini.

B.K.