Osim političke težine, poseta kineskog predsednika, za našu zemlju je važan i ekonomski aspekt. Nakon potpisivanja sporazuma o slobodnoj trgovini, sve je više kompanija koje traže šansu na kineskom tržištu.
„Među njima je i brend „Naš med“, koji je u vlasništvu pčelara Srbije, a koji je prvi dobio dokumentaciju i sertifikat da može da izvozi domaći med u Kinu“, kaže predsednik Saveza pčelarskih organizacija Srbije, Rodoljub Živadinović.
Brend „Naš med“ iz pogona koji se nalazi u Rači prvi se našao na listi izvoznika domaćeg meda u Kinu. Kako kažu iz Saveza pčelarskih organizacije Srbije kinesko tržište je veoma zahtevno i pre svega im je veoma važan kvalitet meda.
Pčelari kažu da je izvoz u Kinu naša razvojna šansa za sve pčelare u Srbiji.
Iz SPOS-a napominju da je dolazak kineskog predsednika dobra prilika da naša nadležna ministarstva porade na izvozu meda u Kinu i da je ovo šansa koja se ne sme propustiti.
B. K.